onsdag 31. desember 2008

HELP

Dettane skulle jo jeg ikke hive meg med på - har ikke tid til sånt:)
Men, men, hva gjør man ikke for å være "hipp".
Kommer nok ikke til å bli så mye spennende her - men jeg gleder meg nå mest til å få opp en liten scrappeplass på soverommet - så spørs det da om jeg klarer å scrappe mere enn det jeg klarer nå.

Gleder meg også til å dra på helgetreff på Papir i hjertet til helga - det blir spennende:)

Nå er jeg på Hamar og skal feire min 9'nde nyttårsaften sammen med Wenche:) (Hun som har lurt meg til å lage en blogg)

Ha en fantastisk flott feiring i kveld:)

9 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogg! Det kommer nok til å komme mye flott her etterhvert kjenner jeg deg rett. Legger deg til i blogglista mi jeg, håper det er greitt:)Godt nyttår til dere alle forresten.

    SvarSlett
  2. The post is written in very a good manner and it contains many useful information for me.

    Manpower Agency Nepal

    SvarSlett

  3. There is growing evidence that people infected with COVID-19 can transmit the virus to others before symptoms
    Develop (known as pre-symptomatic transmission). It is also possible for people with mild symptoms (such as a mild
    Cough and no other signs of illness) or no signs of illness to transmit the virus.
    suport humanity suport hope women bd

    SvarSlett
  4. A handyman is needed to be adaptable and have a wide scope of abilities to guarantee that clients are glad. There are various claims to fame found inside the pipes exchange and a handyman can choose to work in at least one of these fortes thanksMulberry silk bedding

    SvarSlett
  5. "Awesome blog. I enjoyed reading your articles. This is truly a great read for me. I have bookmarked it and I am looking forward to reading new articles. Keep up the good work!
    Welcome to my personal website buddies carts
    "

    SvarSlett
  6. Thay’s really great helpful blog thanks for shareing
    For great first business trip visit here now출장안마

    SvarSlett
  7. Nice Blog , Thanks
    Single noble business trip massage Noble business trip massage It is a business trip massage company with no advance payment and no reservation fee in Seoul and Gyeonggi-do. Please use the website for detailed course consultation inquiries.For more at 출장마사지

    SvarSlett
  8. This really great helpful blog thanks Mobile price

    For great first business trip visit here now

    SvarSlett