lørdag 10. oktober 2009

Stafetten



Har meldt meg på stafetten, på scrapping.no, for første gang. Jeg har alltid syns det var for skummelt å være med, for det går jo ikke bare ut over meg, når jeg ikke gjør det noe bra. Men siden jeg var for sein til å melde meg på krigen, så heiv jeg meg ut i det.
Dette er første bidrag, og det ble ikke helt toppers - men fikk da 2 stemmer - kom sist i gruppa mi. Det er helt greit, for jeg er ikke helt fornøyd selv, slik er det bare noen ganger (eller ofte i det siste skjønner jeg, jeg er litt ute av scrappeoppdateringene som gjelder)


Ha en toppers dag:)
Klem fra meg:)

3 kommentarer:

  1. Jeg synes denne var fin, jeg! Et skjønt bilde, med passende tittel. Og kul ugle!
    Jeg ble med på stafetten for første gang for to år siden, synes også det var skummelt, men det fikk meg faktisk til å bli en dristigere scrapper. Og du ødelegger jo ikke for noen på laget - målet er jo at alle skal klare å levere. Lykke til videre!

    SvarSlett
  2. Jeg syns den var flott, med fokus på bildet!!! Men, det kommer flere oppgaver! Så lykke til i videre avstemninger!! :)

    Også var det kun du som deltok på alle kriteriene i blog-candyen min.....
    Så da blir det jo også du som vinner den!!! :)
    Vi kan jo avtale nærmere på sms! :)

    SvarSlett
  3. lekkert---lekkert og lekkert..nydelig bilde og herlig fargevalg....

    SvarSlett