torsdag 25. februar 2010

Flere stafettoppgaver:)



Det rusher inn med oppgaver, merker at det ble litt flere enn jeg hadde ønsket - iforhold til jobb og OL - som jeg også må følge med på:)
Denne LO'n var det ordet START som skjulle være med - og da måtte jeg jo scrappe bilder av min sønn på kamp sammen med den store helten Kim Arne. De to var Startfan, mens jeg og bestemor selvfølgelig heia på GLIMT:) (Vi prater ikke så mye om resultatet:)



Oppgave - pære - og jeg føler meg virkelig som en pære for tiden, og klarer ikke å gjøre noe med det - kanskje en annen gang....



Inspirasjon fra et vinterbilde - tror jeg.

Ha en toppers dag:)
Klem fra meg:)

2 kommentarer:

  1. Kjempeflotte <LOer
    Jeg har vært inne og stemt på deg hele veien!!

    Heia heia

    SvarSlett
  2. Herlige LO_er. Jeg likte pæra kjempegodt.Ha ei fin helg.

    SvarSlett