mandag 7. juni 2010

Kort

Her er to kort jeg har laga. Sendte avgårde en haug av kort til min mor som sitter oppe på Eiken og trener seg opp igjen etter en mislykket nytt kneledd operasjon. Så har hun ihvertfall kort å sende til noen hun kjenner.



Dette kortet er et "oppløfte"-kort - har bar ikke vist hvordan det ser ut stående. Men dette likte jeg veldig godt - enkelt og fint.



Her har jeg prøvd meg på promakers - noe jeg IKKE får teken på. Men jeg lærte av Silje at man bør fargelegge bakgrunnen - så det har jeg gjort her - med noe gult "pudder", vet ikke helt hva, men det gjorde seg veldig. Da ble ikke kontrasten så veldig stor...

Ha en toppers dag:)Klem fra meg:)

3 kommentarer:

  1. Flotte de var!
    Klar for flytting snart? Er jo ikke lenge igjen nå!

    SvarSlett
  2. Forresten, ligger en utfordring i bloggen min til deg;)

    SvarSlett
  3. Så koooselig å sende kort til din mor, som ho kan sende videre!! Håper det går bedre med henne!

    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!

    Håper vi treffes igjen snart ja! :) Klem!!!

    SvarSlett