mandag 18. mai 2009

17. mai bilder



Her kommer noen bilder fra 17. mai. Det er første gang min datter har på seg bunad, mens min sønn allerede er kommet til nr 3. De var så fine i bunadene som svigerfar har kjøpt. Sølja som minsten har på seg har hun arvet av bestemor Oslo.
Det er 2. gangen jeg gikk med bunad. Den ble tatt på litt i hyrten og styrten, og alt ble ikke like etter regelboka. Skal ihvertfall rysje forkleet neste gang, og ha gubben til opplæring, slik at han kan hemse meg:)
Det var kaldt og vindfullt - og NEI - jeg er IKKE gravid - bare en stor godtemage.
Selv om sønnen min lurte fælt på når jeg skulle ha baby, for han ville veldig gjerne ha en liten bror som skulle hete Ludvig:)

2 kommentarer:

  1. flotte unger og flott mamma med fine bunader.
    synes du kan få deg en baby som hete Ludvig jeg ;-), jeg har en som heter det og :-)

    SvarSlett
  2. Så flotte dere var!
    Hihi, søt gutt du har... En Ludvig hadde vel vært flott? ;)

    SvarSlett