onsdag 18. mars 2009

En liten oppdatering:)


Siste oppgave i mesterscrappen - digger bildene av "Spiderman" m ekstrautstyr:)

Disse to ukene har flydd avgårde. Jeg føler at jeg ikke har fått gjort noen ting. Dvs jeg og gubben var en flott tur til London - mye god mat, mange kilometer spasering, litt småshopping - rolig og avslappende. Det beste med turen var "Lion King" - makan til scenografi skal man lete lenge etter:) Absolutt verdt å få med seg.

Har vært veldig sliten de siste ukene, hadde jo gleda meg til å få brukt scrappeplassen min, men den er jammen meg ubrukt:) Gleder meg til helga da skal jeg på Scraporama - sammen med ei venninne - skal bli godt med husmorferie:)

2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg også!!
    Som far, - så sønn - disse bildene ;)

    SvarSlett
  2. Så koselig å se lo fra deg. Så bra dere kosa dere i London. Når i helgen skal du på messa da? Jeg titter innom en liten tur på lørdagen jeg. Må ha med meg minsten, men det setter jo litt begrensninger på shoppinga og det trenger jeg :) Håper vi treffes. klem fra meg

    SvarSlett