onsdag 25. mars 2009

SCRAPORAMA:)



Da har jeg kommet tilbake til hverdagen etter ei fantastisk flott helg:) All honnør til de flotte jentene som har arrangert en slik drømmehelg for scrappegale damer:)
Jeg hadde godt selskap av Wenche og Line - når hun ikke sto og solgte sine flotte ark:)
Og jammen meg fikk jeg gjort litt også:)
(Fargene på bildene ble litt dårlige da de er tatt i kveldslyset....)

Denne LO'n laga jeg på kurs med Nabon, hun er jo en mester på vintage - noe jeg definitivt ikke er. Men jeg fikk da laga denne LO'n, som jeg er fornøyd med. Må føre på litt tekst, og gjøre noe med knappene, de ble ikke helt sånn som jeg ville.



Denne er min favoritt, utfordringen var å lage en "ikke-firkantet" LO. Denne er av min lille nevø som bare er 11 timer gammel på bildet - en liten skjønning:)



Her har jeg prøvd å være kreativ, laga kakemenn- figurene selv - vi lager nemlig kakemenn og ikke pepperkaker. OK resultat - litt hurtig scrapp, før man skulle dra på søndag.



Denne LO'n er fra skisseutfordring på treffet. Ikke helt min favoritt....



Denne er og en skisseutfordring fra treffet. Denne liker jeg - her har jeg utfordret meg på litt freestyle (syns nå jeg selv). Det skulle egentlig ha vært et ark der Nilen renner - jeg måla den istedet med gesso og stempelpute, spraya på litt glimmermist for å få en sprutende effekt:)



Dette kortet laga jeg på kurs med Heidi - flott kurs, trivelig dame som kom med mange gode tips. Jeg gleder meg til å prøve meg litt selv på dette:)




Norsk stempelblad har flere flotte GRATIS kurs i løpet av helga, og de er verdt å få med seg. Jeg fikk med meg dette uttrekkskortet. Veldig flott resultat, og det er ikke så vanskelig som det ser ut som.

6 kommentarer:

  1. Helledussan så mye fint du fikk til. Min favoritt er også Ludvig. Den er bare så flott. Angrer litt på at jeg ikke fikk nye kortideer slik du har fått med deg, - men jeg takker for hyggelig selskap og inspirasjon. Stor klem

    SvarSlett
  2. steike bananas skal si du har fått gjort en hel masse da....woooow.....og så mye flott....

    SvarSlett
  3. så masse flott du har fått til på kort tid da.
    og flotte var de og, litt morsomt at nevøen din heter Ludvig for det heter min minste sønn og.
    er du den som heter binna på scrapping og?
    ha ei flott helg.

    SvarSlett
  4. Flink tante stolt og være nevøen din
    Klem ludvig

    Ta en titt her :
    http://www.youtube.com/watch?v=aFvHnZvlWxA&eurl=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fhome.php&feature=player_embedded

    SvarSlett
  5. Så ut som du hadde kost deg ja!
    Masse flott du har laga:)

    SvarSlett
  6. WoooW! Jeg er IMPONERT over hva du fikk laga!!! Og litt misunnelig for turen din! :) Og jeg bare DIGGA LO'ene Barnahage og Ludvig. Og kortene dine, spes vintage kortet!! Dig it!!!! :D

    Også må jeg desverre meddele at det har oppstått noe dumt.... Jeg er delt..... Min kommende svigerinne skal ha utdrikningslag samme helga som vi skulle til oslo.... :( Jeg er utrolig delt i hva jeg skal gjøre...!!

    SvarSlett