lørdag 6. juni 2009

Hobbyhimmelen - treff

Da har jeg endelig fått vært på treff igjen, og denne gangen så var det kort som sto på dagsordenen. Det er jo ikke helt likt meg - men det er så mange jeg skulle ha fått laga kort til, så det var godt å få laga litt. Jeg laga 6 kort, ikke dårlig til å være meg:)


Dåpskort som mamma har bestilt.


Et kort til ei venninne;)

Et kort til ei fantastisk "barnehagetante" som desverre har sluttet i barnehagen til ungene. Hun fortjener en hilsen.


Det samme gjør en "barnehageonkel" som også desverre skal slutte. Han skal og få en hilsen.


Til oldemor som takk for de flotte genserne som hun har strikka:)

4 kommentarer:

  1. Nydekig kort du har laga:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Takk for sist, koselig treff på Hobbyhimmelen.
    Masse lekkert du fekk laga.
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. NYYYDELIGE kort alle sammen!!!!! Stilig babykort! Og noen lekre vintagekort! :) Og gratulerer med endt rettejobb!!! Håper du får en strålende og avslappende ferie!
    For vår del skal det bli godt å komme hjem fra ferie, så kanskje vi da kan få slappet av litt... :)

    SvarSlett