mandag 1. juni 2009

Pinse - sommer og sol = båtliv og bursdagsfeiring:)

Bursdagsbarnet i gaven som oldemor på 84 år har strikka:)
"Passa heilt perfekt" - som bursdagsbarnet uttrykka:)

For en fantastisk herlig pinse. Her har det vært 3 års feiring med 19 stk. Deilig grillmat laget av mesterkokken megselv:) Jeg laga foccacia, blomkål/broccoli salat (har dere ikke smakt den - så anbefales den på det aller varmeste) salat, hjemmelaga potetsalat, marinerte scampi, marinerte kyllingvinger, marinert kyllingfileet, laksefileet, pølser og brød - NAM, NAM:)

Konsentrert krabbefisker:)

Frokost ute hele helga. Søndag og mandag fikk vi årets første båtturer - og det var sommertemperatur og vindstille. Helt fantastisk. Gubben bada frivillig i går og i dag, mens jeg ufrivillig fikk meg et bad i dag, da jeg skulle ankre opp båten:) Vi har fiska maaaaaaaaange krabber, og spist grillmat:) Eneste er at man angrer litt på at man ikke planla overnattingstur, for det har det virkelig vært vær til.

Hadde veldig lyst til å dra til Mandal på scrappetreff, men jeg innså jo at tiden ikke strakk til. Har endel kort jeg burde fått laga. Blir ikke mye scrapping for tiden. Men jeg har vært flink og retta en bunke med eksamner:)

1 kommentar:

  1. Hørtes ut som et KONGE grillmåltid dere hadde i bursdagen!!!! Og den salaten din hørtes kanongod ut!!!!!! Spes siden jeg har så enormt DILLA på scampi denne sommeren!
    Vi får invitere dere på spleisebarbecue i Vågsbygd når verandaen blir ferdig i august! :)

    SvarSlett