tirsdag 3. november 2009

BODØ TREFF:)

I morgen ettermiddag setter jeg meg på flyet for å dra til Bodø - noe jeg gleder meg masse til. Jeg skal ha en husmorferie, og da skal jeg scrappe med mine herlige venninner. Noen har jeg scrappa med før, men for aller første gang med Eirin og Siri:) Det skal bli gøy å treffe mange nye ansikter. Bare det å ha en hel helg som jeg kan scrappe - uten å tenke på hus, klesvask, retting, unger etc - DEILIG:)
For det har jammen meg ikke blitt mye scrapping i det siste - har vært veldig mett... og ikke klart å finne inspirasjonen. Det er noe med tid og rom...

Ha en toppers dag:)
Klem fra meg:)

4 kommentarer:

  1. (skal godt gjøres om du ikke tenker på ungene en eneste gang...) ;)
    God tur!!
    LKL

    SvarSlett
  2. Såååååå koselig å være på treffe med deg:-)

    Line

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å høre om det koselige treffet deres!! :)

    SvarSlett
  4. Hei på deg!!

    Titter innom for å ønske deg en kjempekoselig førjulstid!!
    Mange klemmer fra Kari

    SvarSlett