lørdag 9. januar 2010

GODT NYTTÅR:)

Da er det jammen meg blitt 2010, og det er veeeeeeeldig lenge siden jeg har skrevet noe i bloggen min. Det gamle året er forbi, og det nye ligger der ubrukt. Jeg har et mål om å få scrappa litt mere i året som kommer, men vi får nå se hva det bringer....

Siden sist så har jeg vært på treff i Bodø - noe som var helt fantastisk. Nivået der oppe var utrolig høyt, og glade nordlendinger vil jeg gjerne scrappe mere sammen med:)

Jeg fikk ikke laga julekort i år - dvs noen har enda ikke fått kort - er sent ute med alt...
Men jeg fikk laga noen tags, og det var gøy.





Håper alle får et fantastisk godt år:)

Ha en toppers dag:)
Klem fra meg:)

3 kommentarer:

  1. synes du hadde laga virkelig så mange flotte ting til jula jeg......virkelig mye lekkert.....ha en fin fin dag/kveld videre....

    SvarSlett
  2. Kjempefine gaver du har lagd da. Slik så ikke mine ut.....
    Gleder meg til treff med deg!!

    SvarSlett
  3. Så NYYYYYYYYYDELIGE flasketags da!!!! Og flotte gaveinnpakninger med tags! :D Miss you, og håper vi snart skal scrappe sammen igjen!

    SvarSlett