lørdag 23. januar 2010

Oldemor Ruth

Ungene er så heldige at de har 3 oldeforeldre, og idag så har oldemor Ruth stordag - hun er 85 år gammel. Gratulerer så masse med dagen.
I den anledning så er det jo ikke så lett å finne på en passende gave, men hun ønsker seg praktiske gaver. Derfor har jeg stjålet ideen fra Jane, og laga flere kort til henne, med frankerte konvolutter. Disse har jeg lagt i en pynta boks - håper det er noe hun setter pris på - og det vet jeg at hun gjør:)


Her er eska ferdig pynta:)


Det er ikke ofte jeg går på shopping for å finne esker som kan romme kort på 15x15, dette var den jeg fant - og frokostblandingen var jammen meg god også:)


Helt enkelt kort - det viktigste er jo at oldemor kan bruke det.


Et fargerikt kort - variasjon er kjekt:)


Mer rolig stil - noe jeg liker veldig godt:)

Holder på å lage flere kort, får legge de ut senere:)

Ha en toppers dag:)
Klem fra meg:)

5 kommentarer:

  1. Nydelig!! Og for en flott gave å få.

    SvarSlett
  2. Resultatet ble jo kjempeflott! Har prøvd meg på et brette kort som vi så på fredag rett før vi gikk. Men det ble veldig skeivt gitt. Fikk ikke det til nei.
    Nå skal jeg lage ett par vanlige kort tenkte jeg. God søndag
    Line

    SvarSlett
  3. En super gave på ei dame som sikkert har det meste hun trenger. :)

    Flott boks du har laget også. herlig med alle de blå blomstene.

    Takk for at du deltar.

    SvarSlett
  4. Kjempefin gave å få. Fin ide:)

    SvarSlett
  5. lur tanke å gjøre det sånn....og så flott en gave da....virkelig for-seg-gjort!!

    SvarSlett