mandag 4. mai 2009

BLOGGAWARD :)



Marit har vært så snill og gitt meg en bloggaward - det setter jeg utrolig pris på. Hun er ei utrolig herlig jente, som jeg koser meg sammen med når jeg drar til Mandal på treff:) Hun husker alltid på meg når jentene der borte samles:) Så du får en i retur, vesle venn:)

Å samle 10 scrappere som inspirerer meg, er egentlig veldig lett, for det er jo så mange, problemet er bare å plukke ut noen......

Papirdesign - Line fortjener all honnør for pågangsmot og guts, og resultatene er jo bare helt utrolig lekre ark:)

Pias Hobbyland - dette er ei flott dame med de koseligste kommentarene. Hun lager masse flott, så sjekk ut bloggen hennes. Hun er ei som jeg ikke har truffet live, men som jeg virkelig har lyst til å gi en god klem, om jeg skulle være så heldig å treffe henne:)

Wenche - min gode venninne og scrappegale jente:) Hennes blogg er full av flotte scrappenelliker:)

Karin - mamma'n til Wenche - jeg blir kjempeimponert når voksne damer finner seg en ny hobby, og blir en kløpper på data og lager sin egen blogg:) Hun lager masse flott som er verdt å få med seg:)

Scrappegal Sørlending - Renate er ei tøff jente som virkelig lever opp til kallenavnet sitt. Hun lager noen flotte kreasjoner, så sjekk ut bloggen hennes:)

Karis papirdill - herlig dame som tryller ut de flotteste og kreative kort.

Elisabeth - fordi du er så trivelig, og lager så flotte tekstfulle LO'er

Anita - en tryllekunstner, en begavelse når det gjelder farger, stil, kreativitet, og hun er jo så flink til å dele med andre (trodde tryllekunstnere skulle holde triksa for seg selv - er veldig glad for alt det du deler med oss andre:)

Elisabeth - ei blid og hyggelig jente som jeg treffer på Hobbyhimmelen. Alltid like hyggelig å scrappe med deg:)

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du tar meg med her:) Jeg føler meg "en smule" kry når jeg blir tatt med av dere superscrapperne:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig award!!
    Og hyggelig at du fant bloggen min!

    SvarSlett
  3. Tusen takk kjære snupp. Du er jo med og gjør galskapen fullkommen!! Knis. God helg!

    SvarSlett
  4. Tusen tusen takk, snille deg, både for kjempekoselige ord og for Awarden!
    Setter kjempestor pris på det!!
    Mange klemmer fra Kari

    SvarSlett