lørdag 16. mai 2009

Snart 17. mai

Det blir jammen meg ikke mye tid til scrapping for tiden. Har vært alene med ungene i 2 1/2 uke, og nå har jeg fått mine første 70 eksamensoppgaver som jeg skal rette før 28. mai. Deretter kommer det en bunke til med 70 eksamner som jeg skal rette før midten av juni. Har aldri vært sensor før, så det er veldig spennende.

Var i et veldig koselig bryllup forrige helg, og jeg fikk brukt bunaden for første gang. Heldigvis så tok svigermor seg av strykejobben (TAKK:)

I dag er det ordnings til 17. mai. Skal i barnehagen og pynte tilhengeren som barna skal sitte i i morgen. Ungene gleder seg masse:)

Håper at alle får en TOPP feiring. her er det meldt regn fra kl 15.00.....

GOD 17. MAI :)

1 kommentar:

  1. Gratulere med dagen!
    Kos deg masse i dag!
    Var jo stas i går, tipper du satt klistra;)

    SvarSlett