tirsdag 26. mai 2009

Gave til lillesøster:)



Lillesøster var au-pair og passa 2 herlige unger i USA. Bildet er bare så herlig, skikkelig vintage stil over det. Jeg var på jakt etter en dus LO, med brune farger, men så ble det svart, og jeg syns det ble en kul effekt. Jeg liker denne LO'n veldig godt, og lillesøster ble kjempeglad:)


Lite detaljbilde....

Et godt tips er å dra til IKEA for å kjøpe rammer. De har disse dype rammene som passer godt til dagens 3d - LO'er. De er dype, og koster bare 139,- Flott gavetips - eller for å henge som bilde på veggen. Det finnes jo så mye flott rundt om, som burde komme ut av albumene:)

6 kommentarer:

  1. nyyyydelig LO, digger alle detaljene som hekla duk og fugler på noteark.
    et flott bilde ikke rart søster var fornøyd.

    SvarSlett
  2. Der var den ja!! Den kjenner jeg jo igjen,hehe... Jeg DIGGER den!!!!! :D Den er råkul!

    SvarSlett
  3. Heisan!
    Så fint bilde til din søster, og ellers flott blogg.
    Lagt til blandt favoritter!

    Klem Wenche

    SvarSlett
  4. Denne var helt NYYYYYYdelig. Flotte farger å den hekladuken gjorde susen:):)

    SvarSlett
  5. Og den henger flott på veggen over senga. Fått masse masse skryt allerede! Veldig stolt over å eie et av de største masterpiecene. HVem vet, kanskje det blir mye verdt en dag??! ;)

    SvarSlett
  6. Jeg er så misunnelig på deg for denne LO'en! :) Den ruler gata! :D Og så inspirerende at det finnes ikke ord!

    SvarSlett