torsdag 12. februar 2009

Mammas Supermenn


Bidrag nr 2 til til Mesterscrappen. Digger bildet, men det var jammen meg vanskelig å scrappe, har hatt det liggende lenge, men følte til "reklameoppgaven" at det kunne passe. Hadde ikke noe lyst til å pynte det, men la bildet komme frem.
Den stolte sønnen i huset lurte på hvem som skulle ha "det" - har ikke lært seg navnet LO enda - Da jeg svarte at det skulle vi ha - da lurte han fælt på om han kunne ha det på rommet sitt - så nå henger det fint over senga hans - og han er mektig stolt:)

Takk for stemmene jeg fikk:)

Gleder meg til treff på Hobbyhimmelen i morgen:) Mamma kommer og passer ungene, så da skal jeg dra tidlig.....

Setter veldig pris på å få kommentarer:)

5 kommentarer:

  1. Herlig!! Har sett bildet før ja, men dette ble bare riktig!!!!! Herlig!
    Kos deg på treff i helga. Jeg skal ordne så godt jeg kan for gubben din når han er innom.

    SvarSlett
  2. Nydelig Lo og kjempe kult bilde!
    Skjønner godt at sønnen din ville ha den!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig kommentar ang mitt lille valentines kort!!! :) Du e så snille du! *klem*

    Og utrolig tøff og kul LO med supermann!!!! :D

    SvarSlett
  4. Hei! Da fant jeg deg vettu!
    Så herlig bilde!! Ser tydelig i blikket hvem som er helten i denne guttens liv... med eller uten supermanndrakt! Stilig at du har malt litt på bagrunnen! Nydelig den siden av tulla di som løper!
    Vi sees vel snart ;)
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  5. Rå!Må jo være fantastisk å få noe så tøft på rommet sitt:) Du inspirerer stort. Må nok grave fram noen bilder og lage veggpryd til barna jeg også....

    SvarSlett