fredag 6. februar 2009

Mesterscrappen


Her er mitt første bidrag til Mesterscrappen på Scrapping.no. Jeg syns alltid det er greit å melde meg på sånne konkurranser, for da får jeg presset på meg slik at jeg får scrappa - "best under press!!"
Det gir også en god mulighet for å bli enda bedre kjent med de flotte screppene i Vest-Agder:) Jeg lærer utrolig masse av å være med. Det gir kjempeinspirasjon å se alle de flotte og ulike bidragene.

Og jammen meg så vant jeg ikke første runde:)
Bildene er tatt på toppen av Operaen, hvor snuppa løp og kosa seg:)

TUSEN TAKK for alle stemmene - det setter jeg veldig pris på:)

6 kommentarer:

  1. ikke rart du vant.....steike bananas for en flott LO da.... håper du og alle dine får ei herlig helg..klem

    SvarSlett
  2. råfin lo! Likte veldig godt det hjertepapiret du har brukt.
    grattis!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så utroolig masse med alle stemmene!! Knallfin LO da!

    Og tuuuusen millioner takk for den fantastisk fine kommentaren i bloggen min, ang morsdagskortet mitt!! Mest rørende kommentaren jeg har fått noen sinne!!! :D
    Du er så go'!!! *klem*

    SvarSlett
  4. Gratulerer det var en stilig lo med flotte farger,og gratulerer med nytt scrapperom.

    SvarSlett
  5. Så utrolig fin!! Ikke rart du vant! ;)
    Stilig scrapperom også forresten. Hvorfor har du ikke gjort sånn før egentlig??
    Well, well - take care!

    SvarSlett