mandag 16. februar 2009

TENK å ha en storebror som deg:)


Bidrag nr 3 i Mesterscrappen. Oppgaven denne gangen var å ha ordet TENK i en eller annen form, og jeg slet virkelig - spesielt siden PC'n tok kvelden, og jeg måtte bruke noen bilder jeg hadde liggende.
Jeg elsker bildene av go'gutten som hjelper lillesøster med skoen - han er jo bare en ordentlig god storebror:)
Ble godt fornøyd med LO'n, prøvde å få litt "guttefarger" inn, men siden bildene i seg selv er veldig fargerike så jeg måtte ha noe dust også.

Takk for stemmene:)

3 kommentarer:

  1. STILIG! Du er så flink til å bruke farger at jeg gir meg ende over. Og så bra "historie" du forteller...

    SvarSlett
  2. Du har fått den skikkelig fin, med de fine fargene du har brukt.

    SvarSlett
  3. Så fin denne var! :) Du har jo fått inn litt guttete med det blå! :)

    Og jeg må bare si: Tuuusen takk for så koselig kommentar i bloggen min!!!! :) det varma!
    Og ang valentines day,så var min bror også på det rally-norway på Hamar. Så derfor var svigerinna mi hos oss... Så da fikk han jo to jenter å varte opp. Så da måtte han jo gjøre dobbelt opp... :) hehehehe.......

    SvarSlett