lørdag 18. april 2009

God helg:)

Godt med helg. Har vært en arbeidsom uke, seine kvelder med mye lesing. Elevene har vært oppe i muntlig prøveeksamen, og jeg måtte lese meg opp. I tillegg så er det retting og forberedelser til kontaktmøter som jeg skal ha til uka. Så i dag har jeg hatt skikkelig sløvekveld foran TV'n m godis:)

Det blir like hektisk uke neste uke, men gleder meg til torsdag, for da drar jeg til Oslo, på jentetur:
Skal på scrappetreff på Grorud, sammen med jenter fra Kristiansand, Hamar og Bodø.



Legger ut kortet som jeg laga til svigermor. Hun blir alltid glad for hjemmelaga ting:)

Ha en toppers helg alle sammen:)

Må jo fortelle at jeg traff en elev som jeg hadde i Bodø for 5-6 år siden. Hun har flytta hit for å gå i frisørlære - så nå har jeg fått meg ny frisør - gleder meg til å sitte og skravle litt sladder med henne. Fikk jo nesten litt lyst til å prøve meg på facebook for å se om jeg fikk spora opp andre gamle kjente:)

3 kommentarer:

  1. et nydelig kort i fine fareger.
    sikkert morsomt for farmor at det er bilde av ungene på det.
    ha en flott helg.

    SvarSlett
  2. Very beautiful! Nice personalized gift - she will be happy for it.

    SvarSlett
  3. Jaaaa... Tenkte jeg det ikke... Ganske fristende den facebook-saken, ja?! *ler* Er det NOEN som skulle snoka rundt i andres profiler som alle oss andre, så er det vel du!! ;)

    Veldig fint kort, forresten!

    SvarSlett