tirsdag 7. april 2009

Husmorferie :)

Kan man ha det bedre, har påskeferie/husmorferie. Har sendt ungene i barnehagen, sitter på rommet mitt og koser meg. Jeg har fått tid til litt scrapping og min STORE HELT Bruce Springsteen synger vakkert og sexy på skjermen foran meg:) Jeg har det helt topp:)

Har fått laga et konfirmasjonskort, har brukt Papirdesign sitt flotte ark. Jeg har tilogmed sydd fast lomma med symaskin:)
Har også laga et kort til bestemor som har bursdag til søndag (det får jeg legge ut senere, slik at hun ikke sniktitter:)



Har i tillegg laga en LO, men den skal j
eg sende inn til Arctic, så den får jeg også legge ut senere.


2 kommentarer:

  1. Stilig kort!
    Håper du har kost deg masse i påska. Å snart er hverdagen her igjen..
    Det ligger en liten award til deg i bloggen min;)

    SvarSlett
  2. Dette var et tøft kort. Takk for fine kommentarer. Det er nok Sasha som skal få den eska, med massssse saker oppi. Jeg gleder meg såååå til hun kommer:)

    SvarSlett