mandag 13. april 2009

Snøballkrig på Arctic :)

Jeg koste meg i påska med å lage denne LO'n her etter ei skisse fra Prima. Lot meg inspirere av Annes paper fun, men laga min egen vri. Liker den veldig godt. Spesielt at jeg har fått brukt et bilde jeg egentlig aldri har lagt merke til før - høstbildet, men det passet så fint. Siden ingen andre leverte - så vant jeg:)



Nå nærmer det seg påskeslutt. Jeg har nytt stille og rolige dager ilag med familien, og en tur til Arendal. Herlig. I morgen skal jeg og ungene på shopping. Må jo ha meg bunadsko :)
Og så må jeg ta igjen alt det jeg skulle ha gjort i forbindelse med jobb....

2 kommentarer:

  1. denne Loen var noe av det flotteste jeg har sett.
    du hadde sikkert vunnet om flere leverte og med denne.
    kunne tenkt meg å lifta den, men det er sikkert masse arbeid med den.

    SvarSlett
  2. denne var helt utrolig vakker:) Du har fått til en nydelig kombinasjon mellom årstidene:):)

    SvarSlett