tirsdag 28. april 2009

Hjemme igjen etter ei HERLIG helg :)

Da har freden og roen senket seg i huset, barna sover, og jeg har litt tid for meg selv. Jeg må jo oppdatere bloggen etter den fantastiske helga. Snakk om drømmehelg.
Jeg, Renate og Åse kjørte inn til Oslo på torsdag etter jobb. Åse haika hjem til Oslo, mens vi to andre dro til lillesøster. Vi fant fram med god hjelp av svogern min (GPS'n funka ikke).
Sov godt og slappa av, før vi sjekka inn på hotellet. Drakk ei øl på Operaen, der June møtte oss, og ei på Egon - der vi traff Unni, Johanne og Eirin. Bare sosa før Wenche, Stine og Åse kom, og vi skulle ut og spise på Bangkok Thai - nydelig mat:)
Ikke dårlig å ha så god kontakt, selv om vi streffes å sjelden - DET ER DET MAN HAR VENNER FOR:)

Lørdag dro Renate, June, Wenche og jeg på scrappetreff på Grorud. Der kom også Anette og Marie. Vi fant oss et 6-manns bord, og koste oss med masse scrapping og skravling:) Utrolig koselig.

Fikk laga 4 LO'er - ikke den mest produktive helga, men jeg fikk da laga min første BOM - bilder som sønnen min tok av meg, første gang han fikk låne kameraet. Det ene er jo riktig så fint:) Tittelen - "Stykkevis og delt" er sånn jeg føler meg ganske ofte.



Den andre er et herlig bilde av svigermor og ungene tatt i jula 2007 - men jeg har liksom ikke klart å få scrappa det. Men nå løsna det litt, føler det mangler litt oppe i høyre hjørne, men er ganske fornøyd. PS - I'n har falt litt bort fra plassen sin - så ikke det før jeg hadde lasta ned bildene - skal rette på det IRL - men gidder ikke ta nytt bilde........



Den tredje er til en konkurranse - så den legger jeg ut senere.

Den fjerde er en gave - så den kommer etterhvert - men den ble jeg veldig godt fornøyd med:)


Her er et lite billedgalleri av mine herlige venninner - jeg er veldig stolt over å kalle meg venninna deres:) UTROLIG GLA' I DOKKER:)


Johanne, Stine, Unni, Eirin


Wenche og Eirin


June


Åse og Renate

2 kommentarer:

  1. Selv takk for ei herlig helg med alle ingredienser som gir meg energi. Dessverre var energien borte etter en dag på jobb. Herlige LOer

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig treff ja!! Takk for sist! Og så flink du er som har hatt tid til å legge ut bilder allerede! jeg tok meg friheten til å lagre bildet av meg og åse. Håper det er greit? Nydelige bilder du har fått tatt! Fine portretter! :)

    SvarSlett