lørdag 10. januar 2009

BLOGG AWARD :)


Yippy - jeg har fått meg en award:) Fra den skjønne eleven min som jeg hadde da jeg jobbet på Kirkhaugen. OG det før jeg har kommet ordentlig igang med bloggen min.

Tar meg den friheten og kopierer det flotte som Connie har skrevet om meg - litt skryt gjør alltid godt:)
Binna (min lærer på u.skola, den beste læreren jeg har hatt :)

Jeg vil da videresende awarden til disse flotte damene - sjekk ut bloggene deres:)
Connie Maureèn - Min tidligere, og skjønne, elev som jeg fikk awarden av - sjekk ut bloggen hennes, det kuleste bildet i headinga ever!!!
Wenche -
min gode venninne som har lært meg opp i bloggverden.
Moni -
ei herlig jente som jeg jeg satt sammen med på PiH-treffet, hun scrapper freestyle, og er kjempedyktig -noe som jeg har lyst til å lære.
Sasha - ei herlig jente som viste meg vei inn i denne underfundige scrappeverden:)
Papirdesign - to flotte jenter som er tøffe og råflinke til å produsere gode produkter.
Jane - fordi du har sånn et herlig vesen, og så venter jeg på at du skal oppdatere bloggen din:)


1 kommentar:

  1. Tusen takk kjære du. Det var overraskende, men gledelig. Skal nok finne anledninger for å sende noe til deg også:) Tenkte du fikk klare deg med den ene foreløpig....

    SvarSlett