tirsdag 13. januar 2009

SLITER

Jeg sliter med å bestemme meg for hvilket jobbtilbud jeg skal velge. DVS jeg hadde bestemt meg for å fortsette der jer er, og da jeg skulle ringe gamlejobben og takke NEI - så hadde de prøvd å ringt meg for å gi meg et annet jobbtilbud - 100% basislærer i en klasse der jeg har vært timelærer før. Fagene passer helt flott. Måtte si til rektoren jeg prata med, at han var slem, for nå må jeg virkelig tenke.
Føler at tilbudene er ganske like, men at muligheten for jobb til neste år, er best på gammeljobben. Men jeg trives jo veldig godt der jeg er......
OG I MORGEN ER DET SVARFRIST.............

Over til noe koselig, ved middagsbordet så sa minstejenta mi at hun ville slutte med bleier i barnehagen, og at barnehagetanta hadde sagt det var greit:) Jenta er 2 1/2 år:) Blir litt stolt da:)

Natta - for dere som får en god natt søvn.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar