torsdag 15. januar 2009

VRÆL - jeg har bestemt meg...

Det har vært to slitsomme døgn, med myyyyyyyyyye tenking, og masse gråting - ja, jeg er ei sippejente. Jeg syns det var helt forferdelig å bestemme meg. Gikk rundt på jobb i går og gråt. Mannen min sa til meg at det er jo ikkenoe å gråte for, når man er så heldig å ha to skoler som vil ha meg - men jeg syns det var helt forferdelig.

Jeg valgt gamlejobben - ene og alene for at jobbmulighetene er bedre der til neste år. Men det var ikke noen lett beslutning. Var helt utmatta i går, og gjorde ikke noen ting etter at jeg hadde lagt ungene.

Det var ikke noe gøy å fortelle det til klassen (nå griner jeg igjen...) Det ble et svært vræl - de var ikke glade i det hele tatt - og det er jo godt å ta med seg, men jeg føler meg som en sviker:(

Men nå har jeg bestemt meg for at jeg skal prioritere scrapping og treff de gangene jeg kan - jeg må ha noe som jeg kan utfolde meg i - for å få litt mental avkobling.

OVer til noe positivt: Veslejenta mi har gått med truse i hele dag, og det har gått så bra i barnehagen, ikke noen uhell:)
Eldstemann fikk skryt for at han var så flink til å rydde:)
Jeg er en stolt mor:)

2 kommentarer:

  1. GRATULERER MED JOBB!! Du er jo heldig som får disse tilbudene når de bare får litt press på seg. Når blir vel lønna litt mer stabil også!! Supert! Du kommer ikke til å angre. Kan sikkert få det fint der også!!
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Flink jente. Du måtte jo ta et valg. Jeg er glad det finnes flere sippejenter:) Scrapp når du kan, stolte mor.
    Klem

    SvarSlett