onsdag 28. januar 2009

AWARD :)


Goddagen:)

Ja, det ble tap i går kveld -skikkelig bittert, men det har jammen meg vært gode stunder foran TV'n. Syns gutta har gjort en fantastisk jobb:)

Jeg holder på med scrappekroken min på soverommet. Tror det blir bra etter hvert. Bilde kommer senere.

Var innom og så på min venninne Wenche sin blogg - og jammen meg var det ikke kommet en awards til meg der:) Min andre så langt - YIPPY !!

Med denne awarden skulle jeg skrive 5 ting jeg er avhengig av:

1) SØVN - er ikke mye tess uten:)
2) Familien min, og gode venner - dere gir meg livet:)
3) PC og internett - bruksting hver dag.
4) Fred og ro - og litt press for at jeg skal kunne scrappe, det gir meg masse
5) Sommer og sol:)

Denne awarden vil jeg gi videre til:
Scrappegal sørlending - Ei flott jente som jeg ble kjent med på biltur hjem fra treff på PiH.
Elisabeth eller Catalina som mange kjenner henne som. Hun har vært en stor inspirasjonskilde:)
Marit alias Honey, ei trivelig jente som alltid husker på meg når det er treff i Mandal.
Stempelgal - hun har jeg godt på kurs hos, og hun er utrulig dyktig.
Trollemor - flott dame som jeg syns er veldig flink:)

Nå må jeg rydde:)

1 kommentar:

  1. Oiii... en award!!! Tuuusen takk! Du er jo god!!! :) Jeg har lagret deg på blogglista mi nå! :)

    Og jada,jeg husker at vi skal på treff,men det var ikke før i april,sant??

    Men,kommer du på treff på HH på fredag??
    Jeg har ei venninne som har lyst å begynne å scrappe,så da forslo jeg treff,og ho ville ikke gå uten meg. Så det er jo koselig... :)

    SvarSlett