torsdag 8. januar 2009

GODT NYTTÅR:)

Ja, da har jeg kommet tilbake til hverdagen etter en fantstisk koselig juleferie. Uka før jul lå hele gjengen i influensa, og Hanne måtte tilslutt bli henta av bestemor i Arendal slik at hun kunne få litt ekstra stell. Julen ble feiret i Arendal, romjulen i Oslo, nyttår på Hamar.

Til slutt - og ikke minst - så hadde jeg mammafeire siste helga i Skien, på scrappe-treff hos Papir i Hjertet. Det var veldig koselig hvor jeg traff mange trivelige jenter. Heldig var jeg også for jeg traff Renate, slik at jeg fikk skyss helt hjem:)
Fikk scrappa ferdig den ene kalenderen som jeg egentlig skulle være ferdig med til jul - så nå har jeg bare èn igjen..... Pluss at jeg fikk lifta en LO, og var med på "Round Robin" - som var kjempegøy - og resulterte i en LO til.
(Round Robin er en stafett der man velger seg bilde(r), ark og en pynteting - du får 5 min på din LO før den blir sendt til neste mann, og du overtar sidemannens. Du har lov til å gjøre de endringene du vil/putte på hva du vil etc. Slik går det til LO'n kommer "hjem" igjen. Veldig artig å se hvordan resultatene ble, og man plukket jo opp noen gode tips underveis.

Da må jeg nok tilbake til rettinga -som jeg egentlig skulle ha gjort.....

"So long"

1 kommentar:

  1. ååh Laila! hihihi, så koselig å høre fra deg! det ligger noe til deg i bloggen min,
    klem Connie Maureèn<3

    SvarSlett